۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

همایش بزرگ پیاده‌روی ۴ آبان در زنجان برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده‌روی ۴ آبان در زنجان برگزار می‌شود

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در تاریخ ۴ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: ۴ آبان‌ماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان زنجان با شعار «سلامتی را قدم بزن» برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این همایش پیاده‌روی به طور زنده در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه سه سمیا پخش می‌شود، عنوان کرد: این کار سبب ایجاد رقابت بین استان‌ها در برگزاری با نشاط همایش و حضور گسترده‌تر مردم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ارتقا سطح تندرستی و نشاط در سطح جامعه مخاطب از طریق فرهنگ ورزش همگانی، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت ورزشی پیاده روی و سایر روش‌های نوین به‌صورت علمی، متنوع و متناسب با گروه‌های مختلف مردم در چارچوب مأموریت محول به فدراسیون را از چشم‌اندازهای ورزش‌های همگانی برشمرد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی یکی از رشته‌های محبوب ورزش‌های همگانی است، یادآور شد: در کنار شیوه‌های مدرن، طی ۲۰ سال گذشته در جوامع مختلف و پیشرفته جهان ثابت شده است که این ورزش می‌تواند یکی از عوامل بسیار مؤثر در بالا بردن کیفیت زندگی و ارتقای سلامتی باشد.

بازرگان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تاکنون توانسته دو همایش پیاده‌روی را در ابهر و طارم برگزار کند، ادامه داد: در برگزاری همایش پیاده‌روی ۶ کارگروه از جمله پزشکی، اقتصادی، پشتیبانی، اجرایی، روابط‌عمومی، امنیت و… پیش‌بینی شده است.

وی تهیه جوایز از جمله دوچرخه، تبلیغات محیطی و میدانی، چاپ و تهیه قبوض قرعه‌کشی، جذب حامیان مالی، همکاری در توزیع جوایز، اختصاص آمبولانس در ساعات اجرای همایش و تأمین امنیت مسیر را از جمله انتظارات از دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

کد خبر 6245646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha